AlgemeenEen nieuw uiterlijk voor de Geldgids en de Reisgids van de Consumentenbond

Een nieuw uiterlijk voor de Geldgids en de Reisgids van de Consumentenbond

Door het winnen van een pitch in maart dit jaar bij de Consumentenbond mocht Twin Media de restyling van opnieuw twee tijdschriften van De Consumtentenbond oppakken: de Geldgids en de Reisgids. Twin Media restylede eerder al de Digitaalgids en de Gezondgids.

Art director bij Twin Media Sanna Terpstra nam de restyling van de Geldgids voor haar rekening. De Geldgids geeft informatie over alle financiële terreinen, bijvoorbeeld over hypotheken, pensioenen, beleggen en meer. De redactie geeft daarbij een goed, onafhankelijk advies over financiële zaken.

Miranda van Agthoven, ook Art director bij Twin, ging met de met de Reisgids aan de slag. Dit blad staat vol met goede ideeën over reizen. Door praktische tests en inspecties ter plekke zorgt de Reisgids ervoor dat de lezer veel nuttige en bruikbare informatie krijgt over reizen en reisbestemmingen.

Inmiddels zijn van beide bladen de eerste nummers in een nieuw jasje verschenen.

Voor meer informatie:

Geldgids-4Cover-Reisgids

 

scroll-to-top