AlgemeenUitgeverij PS: kiest voor Twin Media

Uitgeverij PS: kiest voor Twin Media

Tijdschriften_nieuw

Sinds februari 2016 verzorgt Twin Media de vormgeving van de horecavakbladen van Uitgeverij PS:. Uitgeverij PS: wil haar tijdschriften een frisse nieuwe look geven. Twin Media doet dit door een restyling van enkele vakbladen en door detail verbeteringen bij de tijdschriften door te voeren.

Het gaat  om de vijf horecavakbladen Hospitality Management,  Lunchroom,  Bed & Breakfast, De CaféKrant en De RestaurantKrant en de speciale edities Hotel & Design, Hotel & Food & Beverage en De CuliTip. De CuliTip is een praktisch naslagwerk met recepten en trendinformatie over de lunchroommarkt.

De horecavakbladen hebben ook een eigen website waarop dagelijks het belangrijkste branche nieuws wordt gepubliceerd, aangevuld met achtergronden, dossiers en blogs.

In de horeca volgen (maatschappelijke) ontwikkelingen en trends elkaar snel op. Het doel is om horecaondernemers goed te informeren. Inhoudelijk zijn de horecavakbladen een mix van nieuws, interviews, achtergronden, focus artikelen, need-to-know informatie et cetera. Uitgeverij PS: geeft sinds 1995 horecavakbladen uit en staat voor kwaliteit. Bij alles wat ze doet staat de horecaondernemer centraal. De kernwaarden van haar vakbladen zijn lezersgericht, resultaatgericht, innovatief, ambitieus en creatief.

Caro Dijkman, Sjors Buenen en Rimke Bartels werken momenteel vanuit Twin Media aan de bladen van Uitgeverij PS:.

scroll-to-top