AlgemeenTwin Media geeft DOOR! magazine vorm

Twin Media geeft DOOR! magazine vorm

In opdracht van Anne-Marije Buckens, de oprichter van 50 Company gaf Twin Media eind 2022 de allereerste DOOR! magazine vorm. DOOR! magazine is voor alle mensen die DOOR wil in een veranderende arbeidsmarkt. In het magazine vind je interessante rolmodellen en mensen die een bijzondere stap in hun loopbaan hebben genomen. Ook lees je over thema’s als duurzaamheid, nieuwe trends en ontwikkelingen en de banen van de toekomst.

50 Company

Anne-Marije Buckens richtte 50 Company in 2011 op omdat ze vond dat de positie van 50-plussers op de arbeidsmarkt een stimulans nodig had. Buckens deed onderzoek naar de 50-plusser in de arbeidsmarkt en ze ontdekte een disbalans tussen de almaar naar boven verschuivende pensioenleeftijd en het feit dat er vaak geroepen wordt dat werknemers na hun 50e niets meer waard zijn. De consulent van de KvK zag er geen brood in, maar Buckens zette door. Inmiddels is het 12 jaar verder en matchte 50 Company al duizenden 50-plussers aan werkgevers.

Twin Media

50 Company’s Anne-Marije Buckens ging met Art Director Frank de Both en bladenmaker Roeland Dobbelaer van Twin Media om de tafel voor een brainstorm. Daarna ging Frank aan de slag met een stijlschets. Toen 50 Company deze had goedgekeurd ging Twin Media aan het werk om het hele magazine in de gewenste stijl vorm te geven terwijl fotograaf Luciën Krumme rekening hield met de achtergrondkleuren, en aan welke kant van de pagina het model zou komen te staan. Frank: ‘Het was een mooi project. Ondanks dat we veel vrijheid kregen bij het ontwerpen, was het geheel toch heel strak gepland.’

Bestel DOOR! magazine hier, je betaalt alleen de verzendkosten!

scroll-to-top