AlgemeenRoeland Dobbelaer naar Twin Media

Roeland Dobbelaer naar Twin Media

Sinds 1 juli is Roeland Dobbelaer commercieel en creatief directeur bij Twin Media b.v.

Dobbelaer versterkt hiermee het directieteam en gaat zich met name richten op bestaande en nieuwe relaties.

Roeland Dobbelaer (48) heeft een uitgebreide staat van dienst in uitgeefland. Hij stond aan de wieg van de special interest uitgeverij Veen Magazines en richtte in 2003 de vakcontent uitgeverij Bèta Publishers op. Beide bedrijven heeft hij jarenlang geleid. Dobbelaer was betrokken bij het bedenken, lanceren en restylen van een groot aantal uitgeefproducten: tijdschriften, boeken, carrière- en vakinhoudelijke congressen, zowel in print als online. Voorbeelden hiervan zijn Filosofie Magazine, De Ingenieur, Maritiem Nederland, de C2W Career Expo en Mr. Magazine voor juristen.

Met de komst van Dobbelaer breidt Twin Media haar service uit. Dobbelaer zal zich met name bezighouden met het adviseren van klanten over bestaande en nieuwe uitgeefproducten. Ook voor de ontwikkeling van nieuwe concepten en productgroepen kan men bij Twin Media terecht. Naast art-directie, restyling, ontwerp en vormgeving, fotografie, illustratie en drukwerkbegeleiding starten wij nu ook met het aanbieden van redactionele diensten. Zo kan de productie van bijvoorbeeld een tijdschrift van begin tot eind door Twin Media worden verzorgd.

Eduard van ’t Ende: “We zijn blij met de komst van Dobbelaer. Samen gaan we Twin Media verder uitbouwen als full-service bureau voor uitgeverijen en andere klanten. Roelands expertise in het aansturen van redacties, bedenken en restylen van tijdschriften en andere producten kunnen we nu inzetten voor onze bestaande en nieuwe relaties. Waar nodig is Dobbelaer ook in te huren voor interim-klussen. Bijvoorbeeld voor het tijdelijk aansturen van een redactieteam of voor extra uitgeeftaken bij een uitgeverij.”

scroll-to-top